Pierwszy turnus letnich półkolonii za Nami

Wakacje to czas zabawy, odpoczynku oraz regeneracji! Uczestnicy letniej półkolonii z Zespołem Placówek Kultury z pewnością tego doświadczyli podczas pierwszego turnusu tej wspaniałej przygody.

Pierwszy dzień tradycyjnie spędziliśmy na poznaniu się oraz integracji. Przeżyliśmy wyjątkowe spotkanie z bajkowymi postaciami z Doliny Baryczy w pięknej scenerii Zespołu Pałacowo- Parkowego. Uczestniczyliśmy w oryginalnej grze terenowej na podstawie autorskich baśni Włodzimierza Ranoszka. Podczas gry spotkaliśmy ucharakteryzowanych aktorów w bajkowych strojach, którym trzeba było wykraść mapę królestwa Króla Orłana, porwaną przez złośliwego Żmija.
W drugim dniu odwiedziliśmy Wrocław. Podczas wycieczki poznaliśmy osobiście kilkadziesiąt wrocławskich, spiżowych skrzatów. W środę uczestniczyliśmy w warsztatach z łucznictwa, następnie korzystaliśmy z uroków żmigrodzkiego AQUAGRODU.

Nadszedł czwartek i kolejny wyjazd! Tym razem wybraliśmy się do Parku Leśnego oraz Muzeum Historycznego w Lubinie. Wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy harmonijnie komponujące się wystawy z tym co pozostało z przeszłości. Znaleźliśmy pozostałości niemieckiej strzelnicy artyleryjskiej sprzed prawie 100 lat oraz poniemieckie bunkry przeciwpancerne. Po porządnej dawce wiedzy przyszedł czas na rekreację w parku linowym.

Piątek oznaczał koniec naszej przygody. Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z Jogi, które poprowadziła dla Nas Pani Irmina Sajewicz.
Z pewnością podczas zajęć zredukowaliśmy stres, została poprawiona nasza koncentracja i wzmocnił Nam się kręgosłup. Następnie używaliśmy kąpieli wodnych na żmigrodzkim basenie. Pożegnać się jednak musieliśmy… Każdy uczestnik otrzymał dyplom oraz pakiecik prezentowy z gadżetami i słodkościami. Nasi podopieczni otrzymali również karty aglomeracyjne od Roberta Lewandowskiego – burmistrza Gminy Zmigród.

Serdecznie dziękujemy naszym dzieciom za wspaniały tydzień, a rodzicom za zaufanie, że to właśnie nam powierzyli swoje najcenniejsze skarby! Z niektórymi małymi przyjaciółmi widzimy się ponownie w sierpniu. Drugi turnus także obfituje w moc radości i atrakcji!